Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, а саме:кожен учень має різний тип мислення, різні можливості виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.
У цьому модулі я виконала такі вправи:
заповнила розділ "Диференціація учнів" у плані;
Працювала в парах зприводу тобговорення учнівського прикладу.
Цю роботу я вважаю дуже необхідно
Взагалі, працювати дуже цікаво. Дякую всім учасникам тренінгу і особливо тренеру - Мартиновій Ользі Вікторівні
У цьому модулі я виконала такі вправи:
заповнила розділ "Диференціація учнів" у плані;
Працювала в парах зприводу тобговорення учнівського прикладу.
Цю роботу я вважаю дуже необхідно
Взагалі, працювати дуже цікаво. Дякую всім учасникам тренінгу і особливо тренеру - Мартиновій Ользі Вікторівні
Комментариев нет:
Отправить комментарий